Ett nedslag..

- Jag hatar att vara en dålig förlorare och att kunna sänka ner mig själv!

Fick tillbaka vår matte tenta idag och självklart fick jag ynkliga 2 poäng från G. Hade missat X på ett tal och en 0:a på ett annat vilket fick följden att jag missade hela 6 poäng sammanlagt.
Bröt totalt ihop - vilket jävla nedslag och jag kände mig så JÄVLA DÅLIG! amen ni fattar bara ett X och en 0:a så hade jag fixat det.

En av mina största nackdelar är att jag kan sänka ner mig själv till botten av en sådan här grej - för allt är ju mitt fel! Visst det är ju bara att rycka upp sig, men Ni förstår vad jag menar - Det är bara jag som kan påverka mina resultat.


Nu ska jag iaf andas djupt och försöka sansa mig.




Dessutom är det f*ttigt kallt ute!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0