You shoot me down but i wont fall, I am titanium.


Efter att ja nött in matte i skallen på mig.
(tråkig skol skit som jag egentligen inte ens borde nämna så vi slutar med det)

Så sitter iaf nu här i kampen om att fortsätta lära mig spela gitarr. Har bestämt mig nu att Titanium med David Guetta är nästa. Inte för att låten är den bästa, men texten är riktigt fin. (plus att det är lätta ackord till den)
Dock så kommer jag nog aldrig hitta ett bättre tillfälle än detta att inte störa någon med mitt plinkande. Martin (sambon) är ute med sin vän Rickard och grannen har en fet fest.  - jag kan till och med sjunga och ingen skulle bry sig. hö hö hö.



Hittade denna kille, tyckte han var jäkla idiot säker i sitt lärande.







wish me luck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0