Life by Merry !

Egentligen har jag blogget i flera år, men min förra blogg "levde jag inte upp till". Jag påstod aldrig att jag var det men många såg min dåvarande blogg som en tatuering och piercings blogg pga av dens namn.

Jag vill att min blogg ska handla om mig och det jag finner intressant att skriva om. Självklart omfattar det bla. tatuering och piercing MEN jag är inte så kunnig om området så jag kan hjälpa andra - är inte den personen, jag är personen som sitter under nålen.

Så tam dam! nytt år, ny blogg och efter som lifebyMalin var upptaget kom jag till och med på ett alias för denna härliga blogg Merry - ifa man blir känd hö hö. Hittade även en jävligt fräch design.


Hoppas mina trogna läsare följer med mig och att jag får många fler.

Love Merry.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0