Dear Sofie!

 


Här mina vänner på bilden till vänster ser Ni den mest grymmaste, coolaste, gladaste, positivaste människan som jag någonsin kommer att träffa och jag är så otroligt glad och nöjd att jag kan säga att hon är en av mina närmaste vänner.
För ungefär 7 månader (har jag rätt sofie?) så flyttade hon ner till Spanien/GC och har nu utan att känna ett nylle från början, fått vänner, lägenhet, kontakter och hon har nu varit på en intervjuv på ett jobb med ett avtal som man drömmer om där.





Fick den där "jag saknar dig känslan"
Men det jag vill säga till dig Sofie är att jag är så glad för din skull ...

Postat av: Sofie

åh, fan vad glad jag blir. Saknar dig!

2012-01-11 @ 17:37:30
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0