"o herregud Malin vad du har förstört dig själv"


Ibland blir jag så otroligt stolt
över människors tankar, åsikter och handlingar, men sedan kan jag bli så besviken.

Nu kommer jag enbart prata om det som hände mig idag - Men det tog jävligt hårt på mig.
Jag mötte en av mina gamla favorit lärare från gymnasiet i korridoren på skolan. Och det första hon säger till mig är "o herregud Malin vad du har förstört dig själv"
Jag brukar vara jäkligt rapp i käften när det gäller folk som kommenterar mig, men jag hamnade som en chock. För efter nästan 4 år så är det de första hon säger till mig. Så jag frågar henne så klart "vad menar du?" och fick ett ännu mer chockande svar "men jag tycker inte det är vackert att du har tuffat till dig så där"
Så där står jag helt paff och hon rusar iväg.

Varför detta tog så himla hårt var inte att någon dömde eller kommenterade mina tatueringar - Det får man liksom räkna med. Det som gjorde illa var att denna kvinna, var den lärare som jag tyckte om, hon var den som jag kunde prata med och det första hon säger till mig efter 4 år är att jag har förstört mig själv.


Jag hoppades verkligen på att jag hade gett
henne något mer av min personlighet under min gymnasie
tid som skulle överväga hur jag såg ut några år efteråt
- men tydligen inte.





Postat av: Sofie

sånt är så jävla tråkigt, vem var det. typ lena?

2012-01-24 @ 21:13:50
URL: http://powerage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0